{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Italkit Peugeot hjælp {{forumTopicSubject}}

Heysa, har lige monteret min innerroter osv, men kan fandme ikke finde ud hvad jeg skal gøre af de ledninger... jeg har 2 bokse, en sort mellem stor en hvor der går ledning til min innerroter , til stel og en rød ledning... så har jeg min tændspole hvor tændkablet sider og med en blå ledning.. har lavet stel til motor og stel osv.. men hvad gør jeg med de 3 løse ledninger jeg har nu, altså blå fra tændspole + sort og den røde fra boksen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italkit Peugeot hjælp
  • #1   15. apr 2011 Kan du ikke se hvor dine ledninger løb fra din standard tænding ? Må jeg spørge om hvorfor du har installeret innerroter på din peugoet ? Med det cylinder udvalg der er til peugoet, så kan jeg ikke se det er nødvendigt? Taler af erfaring. Du kan se min profil, og det opsæt jeg kørte på min, og der havde jeg standard tænding. Det var rigeligt. Ved ikke om det er muligt at få længere, men du skulle kun bruge innerroter for at få det maksimale ud af kittet, hvis du kørte med fabrizi 50 mm

• #3   15. apr 2011 Det ik en eprom du har fået ?

• #4   15. apr 2011 Du kan ikke få Malossi E-prom til peugoet.

• #5   15. apr 2011 jeg har en italkit med sort boks til + en tændspole ved siden af.... der står italkit på boksen og pakken stod der italkit... men jeg aner ikke hvordan fanden det skal sættes til, har prøvet alle måder og kan heller intet finde på nettet... ved ikke hvad der sker.. men det så 1799 ud af vinduet.. -.-

Sorte boks : Ledning til innerroter / rød hun stik / Stel led
    Tændspole: Tændkabel / Blåt hun stik / Sort han Stik

der er lavet stel fra motor til stel og stel til tændspole.. men hvad gør jeg med den blå rød og sorte?

Kommentér på:
Italkit Peugeot hjælp

Annonce