{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Den vil ikke køre {{forumTopicSubject}}

Heysa SG har et problem med min jog, som jeg købte for 2 dage siden ..
Der jeg kørte hjem gik det super, og den gik som den skulle hele tiden.. Jeg tog så til Thansen senere samme dag, efter speedo kabel og tog frontskjold af og satte speedo kabel på og satte batteri i.. Men tog det ud igen da det ikke virkede, og der jeg så satte frontskjoldet på igen ville den dø konstant.. Når jeg køre topfart ca 1 killomet så dør den, og er svær at starte.. Har haft skiftet filter til std og større.. Men hjalp ikke, det mega surt.. Ved ikke hvad der er galt efter jeg satte de ting på, kan det være ledninger jeg har kommet til at rode med? Uden jeg ved det under fronten, der jeg stak kablet ned mellem alle de andre ledninger ?

Altså kan jeg have kommet til at skille noget af under fronten, efter jeg satte mit speedokabel på, uden jeg har set det måske ?
For lige bag efter så tændte jeg den, og så døde den med det samme.. Den blev ved men at dø men det blev bedre men kan kun køre 1 km så dør den, jeg tog den i skole idag for at se om den gad nu men den døde så gik 1 km med den næsten og så gav jeg nok 25% gas og kørte 7 km til skole med sådan lidt gas men gav jeg så den fuld skrald så døde den.. Kan det være noget med min STD CDI ?


Kommentarer på:  Den vil ikke køre
Kommentér på:
Den vil ikke køre

Annonce