{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Hot 50 larmer {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min hot 50 larmer rimelig meget. Jeg troede i starten at det var fordi mit udstødning ikke var monteret helt rigtigt, men nu har jeg monteret det med flydende pakning til udstødning (kan tåle op til 1000 grader), og det hjalp ikke særlig meget. Den larmer stadig rimelig meget. Og hvis man stiller den til at stå i et dejligt lavt tomgang, begynder den at hakke lidt i det... Det står lidt som en gammel traktor står i tomgang (ikke helt på samme måde, men den hakker lidt på samme måde som de traktorer gør). Jeg har fået et råd om at det er min krumtap som er gået. Det er standard krumtap, og jeg har kigget på den, og den har nogen små flænger i selve krumtappen (tror det er kommet fra slag med en hammer eller sådan noget... Tror det er den tidligere ejer som har pillet). Kan en krumtap gøre at den larmer så meget? Jeg vil jo meget gerne have at den stod og tøffede stille og roligt i tomgang. Hvis det er krumtappen, hvad synes i så om dette sæt:

(link fjernet)

Det er en standard hot 50, hvor der kun er blevet pillet skiverne. Jeg leder ikke efter en vild racer krumtap, da jeg ikke vil tune scooteren mere end den er nu. Jeg leder bare efter noget som kan få min scooter til at være mere stille smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 larmer
Kommentér på:
Hot 50 larmer

Annonce