problemer med ledningerne i styr skjol {{forumTopicSubject}}
hey ... har et problem med mine ledninger i styr skjoldet
historien:
jeg ville ud at prøve at starte scooteren, (den havde stået stille i 1 - 2 måneder) da jeg sætter nøglen i og drejer rundt, begynder det at ryge (lidt) ud af styr skjoldet i venstre side .... for inden havde jeg prøvet at tage bagbremsen og set at den ik lyste ret meget ... jeg blev ved med at holde den ind... 5 sec. efter begyndte den at lyse mere kraftigt og konstant selv om jeg slap håndtaget ... det var egentlig derefter det begyndte at ryge ud derfra .... så begyndte at skilde styr skjoldet ... for var jo nysgerrie efter hva det var .... da jeg så får det af ... kan jeg se at de 2 ledninger som sidder på ved bremsen til bremselyset ... er smeltet lidt i plastikken der er uden om dem...... og to andre ledninger som bare ligger løst i skjoldet med kabel sko på var også smeltet lidt ind i skjoldet .... altså plastikken på de to løse ledninger
hvis der er nogen der har en forklaring på hva der kan være sket lyder det godt …
(p.s. Undskyld hvis det lyder lidt indviklet men kunne ik rigtig forklare det på andre måder syntes jeg)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
problemer med ledningerne i styr skjol