{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Stalker dør når men prøver at trække på baghjul eller kører over et bump {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG

Er der nogen der ku ha et bud til hvorfor min Stalker sprutter/dør når jeg kører over et bump eller prøver at trække på baghjul.

Den havde intet problem med det tidligere men det virker til at være kommet efter jeg væltede bagover.

Kunne det ha noget med det at gøre? Det skal lige siges at jeg kun væltede bagover med ca 20kmt og den væltede til venstre side.

Det skal lige siges at den også gør det når man fx ryster den efter at have tanket

Har haft karburatoren skilt og vil tro at det evt kunne være svømmeren? Har ogs skilt og samlet gasspjælds samlingen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontere og opsætte ny lampe i bryggers 780 kr.
  • Elektriker - Ny stikkontakt udtag 2.000 kr.
  • Remove wooden frame from kitchen 450 kr.
  • Professionel fugearbejde 1.500 kr.
  • Lamper ned - 3 meter til loftet 500 kr.
  • Samle ikea boxmadras 90x200 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalker dør når men prøver at trække på baghjul eller kører over et bump
  • #1   30. jan OPDATERING!!!!

Har skiftet svømmeren uden held kan dog sige at den pisser en ordenlig røgsky ud efter man har prøvet at trække den på hjul

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 15
    #2   3. feb kan det være en løs forbindelse? enten ved din CDI, stel forbindelse eller måske til tændingslåsen ? tænd hætten sidder ikke løst?

• #3   3. feb #2

Det tror jeg ikke da alle stikkene er tjekket og lavet så de ik går løse da det er gammel model tænding men kan evt tjekke efter senere

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

#4   3. feb har du haft tjekket siden du havde været faldt bagover? det ku sagtnes ske at det har slået noget løs

• #5   5. feb #4

Fik lige tjekket alt igennem og intet sad løst eller manglede, dog satte jeg en mindre choker dyse i og det gjorde en meget lille forskel men en forskel ikke mindst. Kunne det være den der er færdig, det vil ik overraske mig da den ikke er på nogen måde i god stand længere. (Manuel choker)

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

#6   6. feb Mener du at chokeren er i dårlig stand eller knallerten?

• #7   7. feb Chokeren. Motoren er stadig "Ny" og selveste knallert er nok lidt slidt da den er fra 1998 men de fleste dele er blevet skiftet på den. Lagde også mærke til her igår at den mister kræfter i sving hvor man ska læne sig lidt, så gør den det samme

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

#8   8. feb Får den nok benzin? Du kan prøve starte den og få nogen til at vippe den lidt til siden som on du tager et sving eller bag over som om du køre på baghjul.

Hvis du har gennemsigtige benzin slanger eller filter vil du kunne se om det skulle komme løbe ordentlig igennem.

Hvis ik kan det måske være der ik er nok vakuum til at "suge" benzinen.

Dit tank dæksl blev tilfældig vis ik skadet eller ramt da du faldt.

• #9   9. feb Tank dækslet er i helt fin stand men det kunne godt være vakuumhanen der er træt

• Ionas M
    Ionas M Tilmeldt:
    jan 2024

#10   9. feb Fandt den her video du kan prøve teste det sådan her:
    https://youtu.be/J-M2JOQISYY?si=30Mbu6a-S836foxe

Kommentér på:
Stalker dør når men prøver at trække på baghjul eller kører over et bump

Annonce