{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
163 visninger | Oprettet:

Heidi L
Heidi L
Annoncer: 1 Emner: 1 Svar: 1

Derbi Senda lys virker ikke rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer her på forummet.

Min datter har fået sig sådan en ældre Derbi Senda. Den er vidst noget 2002 model men ligner en af de nyere.....der er ikke det gamle 80'er look over den med store egerhjul.

Nå men, den har lidt problemer vi er løbet ind i.
Da vi købte den lagde min mand mærke til at den hele tiden havde bremselys på, ikke havde noget kørelys da den der ugle-øjne lygte foran ikke havde de små led'er monteret mere.
Så den kunne kun tænde det lange lys, og havde ingen blinklys monteret overhoved.

Nå vi går så igang med at vil sætte en mere original cateye forlygte på med gammeldags pære, og så nogle blinklys på, og så starter et større projekt ellers.

I det min mand tager forlygten af begynder ting ikke at virke ordenligt.

Jeg har lagt et billede op vi har fundet, som virker til at passe med det net der er på hendes.

Vi har nu roddet med det et par dage i streg, og kan få baglygte,bremselys og bagblink til at virke, på én bettingelse.

Når baglygten og bagblink er koblet på den brune ledning de skal have ifølge tegningen, så virker de ikke overhoved, men skifter vi den brune ud med den rød-sorte, så virker de når der kommer tænding på.

Min mand har nu fået alt lys og kontrollamper til at lyse med tænding på, på nær blink-kontrol-lampen.
Den kan han simpelthen ikke få til at virke med lygten. Alt begynder at virke når det ryger med på den rød-sorte.

Er der nogen af jer som har bedre forstand på ledningsnettet og måske kan fortælle hvad den brune ledning er til hvis det virker uden den er koblet ind?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Derbi Senda lys virker ikke rigtigt?

Annonce