Piaggio Typhoon 50 2T 2018 {{forumTopicSubject}}
hej med jer
jeg har sådan en bandit her (Piaggio Typhoon 50 2T 2018), som jeg efterhånden er noget frustreret på, den er svær at starte når temperaturen kommer under 20C og så er der et eller andet ved el starteren som som er i stykker for den er nu holdt op med at ville starte på den måde, men jeg kan høre der kommer strøm til starteren (gætter jeg på) for der kommer lyd når jeg aktiverer den, men den går ikke i indgreb så mistænker at der evt er den lille kilerem eller tænderne på et tandhjul er væk!!!, og af en eller anden grund skal den altid lige stå i tomgang et eller to minutter får den vil tage gas så jeg kan køre, men når den så først er i gang, så kører den godt og jævnt, der er nyt tændrør på,
er der nogen i eller tæt på Bogense som er super mekaniker til scooter jeg evt kan snakke med hvis jeg ikke er heldig at i herinde ved noget
Mvh
Thomas
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 660 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.334
El starteren på piaggioer er sådan som du beskriver. Man skal lige trille en cm eller to og så prøve igen, så går den i indgreb. Det er pga den måde mekanismen er indrettet.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 445 Scootere: 7 Emner: 61 Svar: 35.935
Piaggio Typhoon 50 2T 2018