{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

Rasmus  P
Rasmus P
Tilmeldt:
28. maj 2023
Emner: 2 Svar: 2

VGA EXPLORA vil ikke tage gassen {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg bøvler lidt med datterens VGA EXPLORA fra 2016 der ikke vil tage gassen. Den starter egentlig okay, men når man giver gas er det som om den drukner og ikke rigtig kan tage gassen. Nogen der har en god ide til hvad der kan være galt?
Sidst jeg skruede i knallerter var inden automatchoker, CDI og hvad der ellers er kommet til :D.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA EXPLORA vil ikke tage gassen
  • #1   28. maj 2023 Tror bare dysen er tilstoppet

  • #2   29. maj 2023 hvad er der sket op fejlen opstod har den bare stået stille eller skete det imens den kørte
    hvornår har den sidst fået service


  • #3   29. maj 2023 Hvornår er der stiller ventiler

  • Rasmus  P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 2 Svar: 2
    #4   24. jun 2023 Hej alle beklager det sene svar, det er lidt tid siden jeg har haft tid til at rode med scooteren. Det er en jeg har købt brugt, velvidende at det ikke gik ret godt. (Det afspejlede sig så godt nok også i prisen) smiley
    Men jeg har adskilt og renset karburatoren, derved opdagede jeg at membranen i toppen havde en lille revne, jeg troede egentlig at det var problemet, men den vil stadig ikke tage gassen. Nogle gode forslag? Så modtages de med glæde????


  • Rasmus  P
    Rasmus P Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 2 Svar: 2
    #5   24. jun 2023 Jeg har lige prøvet at tage en enkelt ledning af oppe ved CDI.en så er det som om at den fint vil tage en masse omdrejninger smiley smiley

Kommentér på:
VGA EXPLORA vil ikke tage gassen

Annonce