{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Nicklas B
Nicklas B
Tilmeldt:
23. dec 2021
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14

Min scooter starter ikke uden choker men med choker går den rigtig højt i omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Min scooter kan ikke starte uden choker men når jeg sætter choker på så går den rigtig højt op i omdrejninger og begynder at trække. Når jeg så slukker den og prøver at starte den uden choker igen så starter den ik så den starter kun med choker men tager høje omdrejninger. Hvad kan det være der gør at den ikke starter uden choker og tager rigtig høje omdrejninger med choker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min scooter starter ikke uden choker men med choker går den rigtig højt i omdrejninger
  • #1   22. maj 2023 Det er din tomgangsdyse der er for lille, eller det hele trænger til at blive gjort rent.

    Og lad nu være med at blande tingene sammen, din karburator har et køresystem (med din hoveddyse) Og et tomgangs-system.

    Kunne være en ide om du lige skrev hvad det var for en scooter du har


  • Nicklas B
    Nicklas B Tilmeldt:
    dec 2021

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #2   22. maj 2023 Jeg har en pgo hot 50 med dellorto 19mm karburator

  • #3   22. maj 2023 Ok, det er ret standard. Så skal du bare have læst lidt op på hvordan sådan en virker med choker, blandeskrue og tomgangsdyse så dur det. Men forudsat at alt andet er i orden som cylinder stempel osv osv

  • Nicklas B
    Nicklas B Tilmeldt:
    dec 2021

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #4   22. maj 2023 Jeg var ude og køre en tur i forgårs da jeg lige havde fået fikset den og den kørte okay med lidt gas, men når jeg gav den mere gas så var det som om den druknede og så kunne den trække igen og så kunne den også køre med fuld gas mennesker var heletiden som om den druknede og den kunne ikke køre i tomgang, så gik den bare ud

  • Nicklas B
    Nicklas B Tilmeldt:
    dec 2021

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #5   22. maj 2023 Burde jeg kunne starte den uden choker når jeg har renset den eller burde den bare ikke gå i høje omdrejninger med choker

  • #6   22. maj 2023 Det er ikke meningen at den skal kunne starte uden choker, når den er kold.
    Når den er varm skal den kunne starte uden choker.
    Det er helt normalt at den tager ret mange omdrejninger, når den er kold og chokeren er aktiveret.


  • Nicklas B
    Nicklas B Tilmeldt:
    dec 2021

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 14
    #7   22. maj 2023 Men når jeg starter den med choker begynder den at trække frem og køre i rigtig høje omdrejninger. Har kørt med denne her karburator i noget tid og har startet den mange gange med choker men det er første gang at den er begyndt at trække afsted når der er choker på

  • #8   22. maj 2023 Så får de nok falsk luft eller den er indstillet forkert.

Kommentér på:
Min scooter starter ikke uden choker men med choker går den rigtig højt i omdrejninger

Annonce