{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
110 visninger | Oprettet:

Nye lygter {{forumTopicSubject}}

Her forleden da jeg var på vej hjem med en durum nede fra kebabben, gik min for- og baglygte pludselig ud. Da jeg kom hjem og fik kigget nærmere på det, kunne jeg se at både sikringen på batteriet var sprunget, og at mine 2 forlygter (fjernlys/nærlys & positionslyset), samt min baglygte var gået i stykker. Alle 3 på samme tid. Eller, det vil dog sige noget af den var. Delen med fjernlys og bremselys virkede stadigt. Og ikke nok med det, så var min luksus telefonholder fra Wish med wireless charging og bling bling fandme også gået i stykker (et brændt kabel).

Så nu vil jeg bare lige høre hvad faen det egentlig kan skyldes? For det må da skyldes et eller andet, siden at alle de ting sker på samme tid. For jeg vil helst ikke gå ud og købe tre nye pærer, bare for at de går i stykker om lidt igen.

Og så lige en lille ekstra ting; Nu når jeg alligevel skal ud og spendere, er der så nogle bestemte pærer som jeg skal gå efter, fremfor andre? Og hvad skal de overhoved have af navn/rating/gudsvelsignelse etc?

God aften til jer søde mennesker smiley

Kommentarer på:  Nye lygter
Kommentér på:
Nye lygter

x