{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Peter P
Peter P
Tilmeldt:
9. aug 2021
Emner: 1

Ingen gnist {{forumTopicSubject}}

Hej alle derude

Jeg har igennem længere tid nu haft problemer med at få min hot 50 til at gniste. Jeg har skiftet relæet, tændrør, statoren og går med tankerne om at udskifte min tændspole. Tror i derude at det er tændspolen som vil gøre forskellen og få den til at gniste eller kunne det være noget helt andet?

På forhånd tak for svar ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen gnist
  • #1   9. aug 2021 der er 10 ting som kan have indflydelse på gnisten stator svinghjul cdi tændspolen tændrørs hætten tændrør tændkabel tændingslås og stel ledning

  • #2   9. aug 2021 Selvfølgelig har tændspolen noget at sige om den kan lave gnist, det er jo den der laver den høje spænding til tændrøret. Så virker den ikke, så gnister den ihvertfald ikke...

  • #3   9. aug 2021 prøv at klippe 1½cm af dit tændrørskabel.

  • #4   10. aug 2021 Det er håbløst at skifte ting i blinde.
    Det kan ende med at være en tærret ledning eller et dårligt stik, som gør det.

    Du bliver nød til at nogle YouTube videoer omkring fejlsøgning på el systemet, på en scooter.

    Gå på YouTube og find ham der hedder 49cc scoot
    Det er en stor/tyk amerikaner, som har lavet siiindsygt mange videoer og mange af dem er ganske brugbare.
    Og du kan holde ud at lytte til det han siger, for han er hverken hysterisk, gejlet op, overkåd eller fjollet at høre på.
    Men han er dog ikke så tør som Gamers Nexus


  • #5   22. jan 2022 Fik du det til at virke?

Kommentér på:
Ingen gnist

Annonce