{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Benzin flyder overalt {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Min gileras rcr flyder med benzin der er benzin overalt luftfilter,udst og så flød det med benzin i hele krumptaphuset op til membran og studs

Jeg har gjordt har dyses ned og op, rykket nålen tjekket svømmer og indstillet luftskruen osv men det funger bare ik….

Nogle der ved Hvad problemet kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzin flyder overalt
  • #1   21. jul 2021 Tjek om din vakuumhane lukker for benzinen og måske lukkeventilen i karburatoren.

  • #2   21. jul 2021 Har ikke vacum på og har blændet vacum fra kabu af

    Lukkeventiler er det den der skubber svømmer?


  • #3   21. jul 2021 Ja eller svømmeren skubber på lukkeventilen, men har du så manuel hane på eller?

  • #4   21. jul 2021 Ja manuel hane
    Men lukkeventiler går ud når man trykker den ind lidt ligesom en fjeder
    Kabu er også helt ny


  • #5   21. jul 2021 Hvis du husker at lukke for hanen når den er slukket, så bør der ikke kunne komme benzin ud fra tanken og udover det hele.

  • #6   21. jul 2021 Nej men det jo når den er tændt den bliver overfyldt… altså lige kørt eller haft den tændt så er det der igen og drypper fra luftfilter udst osv
    Men kan også være fordi at den blev overfyldt fra før jeg fiksede nål og dyse self og så har den haft brug for at blive tømt inden…
    Skulle jeg prøve at samle det igen og se om den vil med mindre dyse og nålen i midten?


  • #7   21. jul 2021 der er to ting som lukker for benzin det er din tankhane og lukkenålen i karburator din tankhanen styre du lukkenålen styr benzin det kan være din lukkenål som er slidt ellers tag en vatpind og gøre sæde rent hvor nålen går op og skal lukke tæt i

  • #8   21. jul 2021 Kabu er helt ny og nålen virker til at være funktionel som den skal
    Nu har jeg det hele samlet igen med en mindre dyse og nålen i midten og det ser ikke ud til den oversvømmer det hele
    Dog så vil den ikke starte, men jeg mistænker at jeg har vendt membran forkert, for den side med mest mellemrum er nedad og den side hvor selve “membran stykket” vendte jeg opad uden lige at tænke det er vel forkert går jeg ud fra…


Kommentér på:
Benzin flyder overalt

Annonce