{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
125 visninger | Oprettet:

Andy N
VIP
Andy N
Online Tilmeldt:
19. dec 2007
Følgere: 70 Scootere: 1 Emner: 25 Svar: 144

PGO TR3 {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Ville høre om PGO TR3 er en scooter der er værd at købe?
eller skal man hellere bare købe en Dr. Big
TR3 er sikker dyrere i nogle af delene, samt det sikker er svært at få nogle af delene da den ikke er så udbredt.
Men den er så også lige en del federe smiley

Nogen der ved om den har gode køre egenskaber ?
Nogen ulemper ?

Svar kun hvis i kan svare, ingen dumme kommentarer please !

Kommentarer på:  PGO TR3
  • #1   1. apr Aner ikke hvordan køre egenskaber er på den, men har selv overvejet at købe en. Men de ikke billige i indkøb. Tænkte det kunne være sjovt at have en tunet tr3, og kunne køre fra alle de unge knægte. Men de fleste dele fra hot50 passer på, bare ikke bagtøj

• #2   1. apr Den er ikke så sjov igen. Man sidder jævnt skidt, og den er ubehagelig at dreje på, grundet de 2 baghjul. Man skal langt ned i fart.
    Så medmindre du har en rigtig god grund til at have 3 hjulet? Så lad være.

• #3   1. apr #1 det er nemlig lige dele som bagtøjet der volder mig hovedpine om det gør det hele værd .
    Alt fra Dr. Big burde passe på . ved at udstødning hvist ikke er helt det samme.
    Der ud over har jeg hørt Ankerpladen til bag bremserne er ikke lige det letteste at skaffe.
    men kan købe en ret så flot TR3 til ca. 10000kr den er så fra 05 og har stort set ikke kørt i nu. mener det er under 1000km i nu. så syntes det virker rigtig billigt.

• #4   1. apr #2 Grund er der egentlig ikke. den er bare tættere på mit område , samt i samme prisklasse som andre Dr. Big her i mit område, hvis de skal være lige så godt i stand.
    Da Jeg skal Have solgt min Nuværende Scooter før jeg Kan indkøbe en anden, eller være så heldig, At en med en Dr. Big i lige så god stand som min vil bytte. Men tror jeg for svært ved at Finde en køber/bytter til min

• #5   2. apr Har ikke en grund til og køre på 3 hjulet, syntes bare det kunne være sjovt og lave en mega vild en som røg på baghjul. Men er den virkelig så dårlig at køre på Simon, så kan det godt være jeg lader være

• #6   2. apr Hvis du vil have den, så køb den, for det er en fin maskine.
    Hvad angår reservedele, så er det intet problem.
    Der er solgt ekstremt mange PGO scootere og du skal bare søge på reservedelene på eBay.
    Du finder næppe ret mange dele i DK, med mindre at det er hos en forhandler, som tager overpris.

• #7   2. apr #6 ja det er en fin maskine. Man sidder bare af helvede til på den. Der er ikke ordentlig plads til ens fødder, og når man skal dreje, så sidder man "fladt" som gør man skal vride styret rundt med ryg og arme, og på pgo kommer styret i vejen for ens knæ.

Jeg har lige fået min skiftet med en kymco fra powerwheels. Den sidder man en hel del bedre på.
    Den skal jeg så lige lære at kende, da jeg har kørt TR-3 i 6år.
    Så hvad angår køreegenskaber på de 2, så kan jeg endnu ikke rigtigt sammenligne. Men man sidder rigtigt godt på kymcoen sammenlignet med pgo'en.

Kommentér på:
PGO TR3

x