{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Dør næsten med det samme jeg slipper gas og trækker ikke ordentligt de første 5-10 km/t {{forumTopicSubject}}

Hej igen SG.
Jeg står med to problemer som har været på min hot 50 næsten lige siden jeg fik den.
Det første problem er at den nærmest ikke kan stå i tomgang når først den er varm. Når jeg har kørt måske 1-2 kilometer og så bremser op, så skal jeg blive ved med at give gas for den ikke går ud. Har justeret både blandingen (1,5 omgang) og tomgangen (2,5 omgange). Det kan godt tyde på at tomgangen skal lidt højere op, men det er ikke problemet da den også gør det når den er højere. Det skal siges, jo hårdere jeg bremser op, jo hurtigere går den ud. Hvis jeg bremser stille kan den nok stå 5-10 sekunder, hvis jeg bremser hårdt går den næsten ud mens hjulene stadig triller lidt.

Mit andet problem er at den ikke har nogen kræfter i starten næsten. Hvis jeg har holdt lidt (fx. for rødt lys) så kan den godt have meget svært ved at trække afsted, og trækker først ordentligt efter de 5-10 km/t. Hvis jeg vrider frem og tilbage i gashåndtaget kan det godt fremskynde det en lille smule.

Min opsætning er som følger:
GG udstødning
Lidt tykkere skive
78 dyse
5g ruller
Lidt strammere trykfjeder (tror 32 kg?)
Alt andet std skulle jeg mene, ingen pillede begrænsninger.

Det var også sådan med original udstødning, knæk, pillede begrænsninger og har været der så længe jeg husker næsten. Vi har lige skiftet membran pakning ved tragten ud. Tror i det ville gavne mig at tage luftfilter begrænsningen ud? Hvis ja, den ændrer vel ikke topfarten (og hvis ja, maksimalt 5 km/t?). Har også andre trimfjedre liggende, men kan ikke lide det med den skal op på fx. 5000 omdrejninger før den tager fat.

Det blev et meget langt indlæg, men er træt af den kører så ringe når nu mine venners kører fint. Tak for at læse med, hvis nogen er nået helt her til!


Lokale nyheder fra Egå
Her kan du læse helt lokale nyheder fra Egå. Læs alt om byens seværdigheder, nyheder og sportsklubber på Vores-egå.dk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dør næsten med det samme jeg slipper gas og trækker ikke ordentligt de første 5-10 km/t
Kommentér på:
Dør næsten med det samme jeg slipper gas og trækker ikke ordentligt de første 5-10 km/t

Annonce