{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Thomas D
Thomas D
Tilmeldt:
14. okt 2020
Emner: 1 Svar: 3

Luftfilter {{forumTopicSubject}}

Min scooter kører kun en 10 km/t når den er kold og dør hvis jeg stortset ikke har fuldgas hele tiden. Dør ikke når den varm. Men skal se om luftfilteret skal kunne være skyld i den ikke kører hurtigere når den er kold, MEN der er en metal plade med 4 sorte dutter jeg ikke kan fjerne og derved ikke kan komme til at se luftfilteret særlig godt. Hvordan får jeg dem væk? Vh Thomas


Kommentarer på:  Luftfilter
  • Mrskylaxn K
    Mrskylaxn K Tilmeldt:
    okt 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #1   14. okt 2020 hiver dem op men det er ikke luftfiltered det er 99% din automat shocker hvordan køre den når den er varm
    ?


  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    okt 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   15. okt 2020 Når den er varm kan den stå i tomgang, men hvis jeg bremser fuldt så dør den fordi omdrejningerne simpelthen ikke kan følge med tror jeg. Hvis jeg har haft gas i ca 10 sek i streg og slipper og giver gas igen så hakker den. Så det som om motorbremsningen bliver ved selvom jeg giver fuld gas. Nogen gange kommer man faktisk helt ned ved en 20 kmt tror jeg.

  • Mrskylaxn K
    Mrskylaxn K Tilmeldt:
    okt 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #3   16. okt 2020 lyder meget som dårlig gnist prøv at skifte dit tændrør og er det en 4 takter?

  • Mrskylaxn K
    Mrskylaxn K Tilmeldt:
    okt 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #4   16. okt 2020 for hvis det er 4 takter kan det også være den skal have stilet ventiler

  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    okt 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #5   17. okt 2020 Det er en 4 takter ja, ville det ikke være smartest at stille ventiler først for at se om det hjalp

  • Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    okt 2020

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   23. okt 2020 Det skal måske siges at den ikke trækker med det samme, den kører og så efter et sekund giver den fuld gas.

Kommentér på:
Luftfilter

Annonce