{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

victor S
victor S
Tilmeldt:
3. maj 2018
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Starter ikke (Hot 50) {{forumTopicSubject}}

Hey.

har lige et spørgsmål.
Har ikke brugt min knallert i 8 måneder, og er ved
at sætte den i stand nu her. er blevet nogenlunde færdig, og nu vil den ikke starte.

Har skiftet både tændrør, tændrørshætte, sat std dyse i, std udstødning, nyt benzinfilter, nyt luftfilter, ny kickstarteraksel og nyt batteri.
Og alligevel så vil den ikke starte. (havde udstødningen af her forleden dag, og der ville den godt starte)

Med elstart sker der ikke noget. Når jeg bruger kickstarteren lyder det som om at den er liige ved at være der, men der sker ikke noget.
Jeg har også prøvet at justere tomgangen og luftindtag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter ikke (Hot 50)
  • #1   22. sep 2020 Rens karburatoren?
    Nyt benzin?


  • #2   22. sep 2020 Benzin bliver ret hurtigt dårligt, så tøm tanken og fyld frisk benzin på. Og rens karburator.

  • victor S
    victor S Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #3   22. sep 2020 det er helt nyt benzin der er i smiley
    renser nok lige karburatoren hvis nu det er det smiley


  • victor S
    victor S Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #5   22. sep 2020 Der er som udgangspunkt intet galt med udstødningen. der har været et hul i, men det blev svejset til, så det burde ikke være et problem.

    men den har det ofte med at så vil den ikke starte, og andre gange vil den godt, og sådan har det altid været. det er pisse træls.


  • #6   22. sep 2020 Tjek stelfobindelser er ok og ikke løse

  • #7   23. sep 2020 Når den nogen gange godt vil starte og andre gange ikke vil er det sikkert et problem med autochoker havde det samme med min gamle hot 50 hvor det var fejlen på den, har du prøvet at holde en hånd for karburatoren der hvor luftfilter sidder på og så træde nogle gange i kickstarten mens du giver lidt gas?

Kommentér på:
Starter ikke (Hot 50)

Annonce