{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Morten L
Morten L
Tilmeldt:
15. jun 2018
Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49

Periodisk tændings fejl... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer... Har nu brug for ekspert hjælp eller en der er stødt på det samme...

Scooter stod i tomgang og døde ud af det blå...

Nå.. Ingen gnist.. På med anden tændrør, hætte, tændspole og cdi boks.. Stadig intet (jo pludselig kommer der gnist i et par sekunder (gjorde der også med det gamle på (lidt som når den havde stået et par minutter...))
Stelforbindelse mellem, motor, stel og batteri (og tændspole er tjekket)

Har I prøvet at en stator eller pickup laver sådan er periodisk fejl ???

Håber satme ikke det er en fejl jeg skal lede efter i ledningsnettet, men tvivler da der ikke er rykket på noget, men ved jo aldrig...

Håber i læser teksten, så ikke der kommer råd med de ting jeg allerede har testet...

Mv. Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk tændings fejl...
  • #1   26. mar 2020 Tjek om pickuppen er for tæt på svinghjulet

  • #2   26. mar 2020 har oplevet at en peugeot havde en dårlig forbindelse et sted i statoren , den døde også i tide og utide uden noget mønster og kunne ikke måle noget forkert nogle steder , en dag kunne den så slet ikke starte , så blev der ellers skiftet dele fra en ende af (den forkerte smiley ) så da statoren blev skiftet kørte den igen uden problemer

  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 24 Emner: 11 Svar: 49
    #3   29. mar 2020 Endte også op med at måtte skifte det hele.. Om det er pickup´en eller om det er spolen, ved jeg ikke.. Men nu kører den som den skal igen smiley



Kommentér på:
Periodisk tændings fejl...

Annonce