{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Skrivebremse Pgo Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri

Jeg har et problem med min forbremse. Jeg prøver at få kaliberne ud af bremsen så jeg kan give dem noget betale cleaner osv. men da jeg tog bremsen af kom jeg til at trykke på forbremsen og derved blev kaliberne trykket helt ind mod hinanden, og nu kan jeg jo ikke få dem ud.
Er der nogle der ved om der er en måde at løsne dem på igen uden at skulle til at dræbe bremsevæske osv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrivebremse Pgo Hot 50
  • #1   25. jan 2020 Dine kaliber hedder bremsesklodser
    Kaliberen er den bremseslangen sidder på

    Du kan tage en papegøje tang og Press stemplet tilbage


  • #2   25. jan 2020 Ok, tak.
    Men bremseklodserne sidder jo helt sammen så kan jo ikke rigtig få en papegøje tang ind i mellem


  • #3   25. jan 2020 Så skal den tømmes for bremsevæske så er det nemmere og få dem væk fra hinanden

  • #4   25. jan 2020 Det ser sådan ud (har tilføjet et billede) så du mener at jeg skal tømme den for bremsevæske og så prøve at få fat i dem med fingrene og derved skille dem ad?

    profilbillede
  • #5   25. jan 2020 Du behøves at skille den helt af du skal bare tømme den for væske eller af monter bremseslangen så tag fat i den klods der sidder på stemplet (den højre på billedet) så presser den den væk fra hinanden

    Husk at det er dot 4 bremsevæske du skal bruge når du skal udlufte den igen når alt er samlet

    Pas på ikke at få bremsevæske på skjorlde eller noget med maling på da bremsevæske ædser farve skulle der komme noget på skynd dig og tør det af


Kommentér på:
Skrivebremse Pgo Hot 50

Annonce