{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
85 visninger | Oprettet:

Min hot starter ikke, må meget gerne hjælpe hvis i ved hvad der skal til:) {{forumTopicSubject}}

Hej scooterGalleri....
Jeg havde hentet en brugt hot 50 for et par dage siden. Da vi var ude og prøve den start den og det hele, det var kun kickstarteren der virkede da hans batteri ikke virkede. Nu når jeg har kommet hjem virker kickstart ikke så jeg kan ikke tænde for knallerten, jeg havde købt et nyt batteri som jeg havde sat i, men det virker åbenbart heller ikke.... er der nogen der ved om jeg måske har sat batteriet forkert i eller andre grunde til den ikke starter, den har stået ude de her 2 dage jeg har haft den ellers har den stået i en kælder hos ham den anden ejer.. i må meget gerne hjælpe da det er min første knallert og vil så gerne hurtigst som muligt få din til at kører.... så jeg håber i ved hvad jeg kan gøre for at få den startet igen.... og hvis der nu nogen der evt kan sende billede af deres batteri i deres hot må de meget gerne det mvh Thomas

Kommentarer på:  Min hot starter ikke, må meget gerne hjælpe hvis i ved hvad der skal til:)
Kommentér på:
Min hot starter ikke, må meget gerne hjælpe hvis i ved hvad der skal til:)

x