{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo G-Max mister fart
  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #1   8. nov 2018 Er det begyndt lige efter ringen blev fjernet? Du har ikke pillet ved noget andet?

    Det lyder virkelig underligt ved bare at ha fjernet ringen, har aldrig opdaget de problemer ved ALLE de maskiner jeg har kendskab til:/ Der har altid været andre grunde når sådanne problemer melder sig, ikke pga ringen er fjernet:/


  • Aleksander H
    Aleksander H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   9. nov 2018 Ja, købte brugt for et par uger siden, har virket fint men lidt sløv i det. efter jeg har fjernet ringen kører den godt et par min, og så begynder den at blive sløv når den for bundgas.
    Kan så slippe gassen vente et par sec og så kører den igen.


  • #3   9. nov 2018 Den lyder som om den ikke får benzin helt hurtigt nok, derfor prøv at justere svømmeren så den fylder bundkarret hurtigere end du får brugt benzinen.

  • Aleksander H
    Aleksander H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   9. nov 2018 t ænker du at dyse op?

  • #6   9. nov 2018 Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at spørge dumt smiley

  • Aleksander H
    Aleksander H Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #7   9. nov 2018 Jojo smiley men forstår ikke helt hvordan Jeg indstiller svømmeren

  • #8   10. nov 2018 Den lille metal dims som pilen peger på kan justeres lidt op og ned alt efter hvor meget du ønsker at åbne og lukke for benzintilførslen.

    profilbillede
  • #9   10. nov 2018 Når svømmeren ligger som på billedet, flytter du så dimsen lidt op så vil den fylde benzin i karburatoren hurtigere, og det kunne muligvis afhjælpe de problemer du oplever.
    Men flyt den ikke for meget op for så vil den altid stå åbent og det er heller ikke godt.


Kommentér på:
Pgo G-Max mister fart

Annonce