{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cylinder
  • #1   25. sep 2018 Prøv at søg på ebay. Da fandt jeg et cylinderkit 73,5cc med Ø49 stempel til 450kr med forsendelse. De kalder det bare for 90cc derinde, men det er en tro kopi af top performance, bare 0,5mm mindre.;-)

  • #2   25. sep 2018 jeg er ikke sikker på at den passer men da den køre med en am6 motor så passer dele fra en Aprilia rs50 og Yamaha tzr

  • #3   25. sep 2018 Den cylinder som du viser et billede af passer ikke på Rieju RS2 med AM6 motor. Men hvis du går ind på speedlines hjemmeside og søger efter Rieju så kommer der da en masse forskellige cylinderkit frem som passer..;-)

  • #4   25. sep 2018 Det ved jeg. Men fik af vide at den jeg har nu skulle være en 80ccm. Dog skal jeg have skiftet stempel..


  • #5   25. sep 2018 Polini laver 80cc. Inde fra speedline. Men mål dog cylinderen med et skydelære, så ved du hvilken diameter dit stempel skal være. Det er ikke sikkkert at det er 80ccm som sidder på. Det kan bare være noget de skriver eller siger. Jeg bestilte et 90 ccm fra ebay men det var kun 73,5 ccm, når jeg regnede ccm ud i forhold til slaglængde og diameter på cylinder.;-).

Kommentér på:
Cylinder

Annonce