{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Stalker blink relæ? {{forumTopicSubject}}

Daavs. Jeg har en sur gammel stalker, hvor at blinklyset kun lyser, når det bliver aktiveret. Dog når jeg sætter tænding på, uden at starte den, blinker den fint, men ikke når den er startet.
Er det et blink relæ og hvor sidder det evt.? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stalker blink relæ?

Annonce