{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Hot 50 sekundær gearing 14/41 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med en x-hot 50 gearing, det handler specifikt om den sekundære gearing som jeg håber nogen her på SG kan give mig svar på.
Købte R-Setup 14/41 gearing, får den presser på de originale dele, men den mellemste tandhjul altså 14 tandhulet passer ikke helt, og derved kan denne presse af og på med en hammer, og nu har jeg prøvet og starte scooter desuagtet det forgående, med det resultat at scooter kun kan trille meget langsom, i at med tandhjulet ellers bare køre rundt på akslen inde i geringen.
SG nogen som har erfaring med dette og gerne en løsning til problemet
På Forhånd Tak

Kommentarer på:  Hot 50 sekundær gearing 14/41
  • #1   13. mar det er sjusket lavet denne gering målene passer ikke / det er for stort drejet

når man har købt en færdig presset gering eller en u presset gering og selv presser den eller får en til det i en tons presser må den på INGEN måde sidde løs bagefter

• #2   13. mar Ja der er et eller andet galt enten hos r-setup gearing eller på de originale dele? men løsninger må man vel kunne hitte ud af, har du forslag?

• #3   13. mar jammen hvis deres tandhjul nærmest går løse når de bliver presset på de originale aksler må det jo være simpel sjusk hullerne er jo lavet for store i tandhjulene derfor går de løse
    kontakt forhandleren af den gering så de kan rette op på fejlen

• #5   13. mar Købt brugt så det går ikke! speedline har desuden angiveligt forsøgt med en anden 14/41 gearing som heller ikke skulle passe på den lille aksel af min, så ikke meget held jeg har, kan man evt. svejse det fast på den ene side, som påpeget på billedet

• #6   14. mar akslen er lavet stål og jeg mener tandhjulet er lavet af støbejern hvis det er rigtig kan det så vidt jeg ved ikke svejses / så det holder
    prøv at spørg vise en smed din gering Stephen
    der skal jo også være plads til en svejsning

Kommentér på:
Hot 50 sekundær gearing 14/41