{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Gilera Stalker - Tændingsproblemer {{forumTopicSubject}}

Hola peps.

Jeg hygger mig med en standard Gilera Stalker for tiden.
Scooteren har været stjålet, og da den rullede ind hos mig var der ingen gnist. Tændspolen, tændrør er blevet skiftet - det viste sig dog, at problemet ikke var nogle tændingskomponenter.

Jeg har endelig fundet én given kombination i tændingslåsen som virker: Rød + Hvid er forbundet når den står til tænding. Grøn bliver tilsluttet stel når man ønsker at slukke. Det lyder så fint og virker perfekt så længe scooteren står på støttefod, men lige så snart scooteren har kørt 50 meter og man ønsker at slukke - ja så er det tilsyneladende lige meget hvor du drejer nøglen hen, og hvilken af ledningerne du giver stel - det er simpelthen bare ikke muligt at kortslutte den. Motoren stod sågar ved 1 episode stadig og snurrede rundt uden tændrørshætte påmonteret tændrøret.

Ledningsnettet er blevet sprættet op, og alle ledninger er blevet tjekket igennem for eventuelle løse forbindelser - her fandt jeg intet.

OPSUMMERING: Scooteren kan tænde og slukke på tændingslåsen når den står på støttefod. Så snart den har kørt en lille tur virker låsen ikke mere - indtil at man har fået den slukket og smidt op på fod igen, så virker det relativt kort tid efter - Håber nogle har en god idé, mine er nemlig opbrugt smiley

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gilera Stalker - Tændingsproblemer

Annonce