{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

PGO Ligero fejl på tænding ? {{forumTopicSubject}}

Halløj i forummet...
Jeg har lidt problemer med min Ligero....
Der er tale om en næsten ny og 100% original 30 Knallert.

der er hverken pillet ved den, eller noget andet... den fremstår helt som da den forlod forhandleren.

Den har altid gået godt... fra starten gik den omkring de 40 og da vi overtog den, gik den næsten 50 den kørte som den skulle og havde et fornuftigt optræk.
Pludselig begyndte den af tabe fart... den røg ned på de 40 igen, og man kunne høre at den ikke havde de samme omdrejninger længere.
nu er det så gået helt galt.
pludselig når man kører med gassen i bund, lyder den som om at det slet ikke er nogen tænding (faktisk som hvis man drejer nøglen) den falder helt ned til omkring 10 i timen hvor den så holder den hastighed. Pludselig begynder den så igen at arbejde, en kun for en kort bemærkning og den falder igen.
til at starte med, skete den kun en gang imellem, men nu er det fast kotyme... så fejlen er ikke længere periodisk.
tændrøret er faktisk rigtig flot, og ikke misfarvet. dog er det selvfølgelig blevet vådt, efter at fejlen er blevet konstant, så den brænder ikke benzinen. men ellers ingen fejl farve eller koks derpå....

Jeg tænker selv at det må være tændspolen... men vil da lige høre jer andre som roder med scooter til dagligt...
Jeg er selv af den alder at jeg har fuldstendig styr på gamle maskiner uden cdi, og biler, men scooters har jeg aldrig rodet med.
er der andre foreslag til hvad fejlen kunne være ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
PGO Ligero fejl på tænding ?

Annonce