{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

puch maxi k driller med trækket {{forumTopicSubject}}

hej har lige renoveret en puch maxi k E50 da jeg samler den finder jeg ud af studsen og cylinderen er boret til18mm som jeg ikke vidste i forvejen men tænkte ikke mere over nogle der ved et ca tal på hvad den så kan køre når der ikke er lavet andet? men spørgsmålet var så jeg var ude og køre i morges og der var der ikke noget galt og så til middag da jeg skulle ud og køre lidt igen så ville den slet ikke tage gassen heller ikke ned af bakken karburatoren er renset og der kommer benzin ned i cylinderen for hvis jeg drejer for meget i håndtaget drukner den hvis jeg ikke er oppe i fart men jeg tager så luftfiltert af da jeg kommer hjem og får den startet igen og køre lidt i haven og et var meget bedere da jeg kommer ud på vejen tager den 100% gassen og køre lidt stærkere da jeg kommer hjem igen sætter jeg det på igen og får den startet igen og den køre som den gjorde uden luftfilteret men nogle der har en ide hvad jeg kan gøre for at forebygge dette ikke sker igen ? eller andre ider hva det kan være tændrør er blevet skiftet og tjekket som ser fint ud smiley
på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
puch maxi k driller med trækket

Annonce