{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

ssm går bare ud og har svært ved at starte {{forumTopicSubject}}

hey sg min street er begyndt at opføre sig mega underligt i får lige historien...

var lige ude hos en ven så skal jeg så til at køre hjem han følger mig lidt på vej så køre jeg over et bump og den dør bare... forlyset plejer at lyse når man sætter tænding på det gjorde det ikk nu selvom der var tænding og elstart virked heller ikk... prøvede at kick starte den men der skete heller intet? så skubber han mig på vej hjem til ham så holder jeg lige ind til siden på vejen vupti så virker elstart igen og den køre som intet var sket så kommer jeg så hjem og den står i 45 min ca så går jeg ud for at køre igen jeg tænder den på elstart mens den er ppå dobbelt støttefod, ingen problemer så tar jeg den ned og sætter mig oven på den så går den ud igen kickstarter 10 gange så kommer der liv i den og så prutter den bare en gang sort røg ud af udst og så ku den køre så har jeg kørt ca 3km så sænker jeg farten så gik den bare ud... har ikk gidet at prøve at starte den igen...

på forhånd undskyld for manglende tegnsætning og hvis nogle gider at læse alt sammen så tak på forhånd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ssm går bare ud og har svært ved at starte

Annonce