{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

BWS Bremselys? {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogen af jer BWS ejere som kan fortælle mig om jeg er helt galt på den?.

Bremselys og blinklys skal virke kun med tænding på. Altså uden motor er startet.

Lys virker kun med motoren startet.

Jeg vil gerne have svar da jeg nu har skiftet begge bremselyskontakter og pærer men stadig ikke kan få det skide bremselys til at virke.

Evt. nogen af jer som har svar på hvor fejlen ligger så fortæl mig om jeres erfaringer, det kan da ikke være så mange steder der kan være fejl, men har desværre ikke et diagram det ville have hjulpet meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BWS Bremselys?
  • #1   3. nov 2010 el start virker ikke da startmotor er stået af, men horn virker med tænding på batteri er sprit nyt og fuldt opladet.

  • #2   3. nov 2010 jeg overvejer fejl som startrelæ en stel forbindelse et eller andet sted og om stator kan være skyldig.

  • #3   3. nov 2010 måske men ikke let at se på de billeder. men takker for linket smiley

  • #4   3. nov 2010 ja, syntes at jeg har prøvet alt smiley Men må jo på den igen..... behøver jo ikke at kede mig.

    Ja, min opfattelse er også at det er simpelt opbygget og skulle med min uddannelse som automekaniker jo nok kunne finde fejlen, men af og til løber man tør for ideer.

    Tak for dine venlige beskeder. smiley


  • #5   3. nov 2010 nope diagram duer ikke det er til en YW50AP min er en CW50 og ledningsnet er ikke ens, så vidt jeg kan se på lednings farver og kontakter

  • #6   20. dec 2010 fejlen fundet, og jo jeg havde fgodt på fornemmelsen at det var et eller andet dumt. Det var så simpelt som selv der hvor stikket og pæren i baglygte, der var dårlig forbindelse. Kunne godt måle strøm ved stikket men et eller andet må hav siddet i klemme for da jeg havde haft pæren ud renset fatningen og sat stikket på igen virkede skidtet.... Hvor har jeg bandet meget over det l..t. Men nu funger skidtet, så bliver jeg da ikke stoppet med den fejl.

Kommentér på:
BWS Bremselys?

Annonce