{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "photoshop"
Photoshop?
Hej alle! :) Jeg søger en der er vild i photoshop ;-) Jeg skal ha lavet 2 ting. Jeg håber der en der har lyst (-: Hilsen. Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :D
Hej alle! :) Jeg søger en der er vild i photoshop ;-) Jeg skal ha lavet 2 ting. Jeg håber der en der har lyst (-: Hilsen. Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :D
Skrevet af: Kingsizeme - 25. mar 2013
photoshop
hej sg søger en person der er godt til lave nogle fede billeder i photoshop , da jeg gerne vil hae lavet en plakat med min sonic, men det er jo lidt kedligt bare at hænge en plakat op med et billede ...
hej sg søger en person der er godt til lave nogle fede billeder i photoshop , da jeg gerne vil hae lavet en plakat med min sonic, men det er jo lidt kedligt bare at hænge en plakat op med et billede ...
Skrevet af: Æ sonic Team - Clausen - 6. jun 2012
Photoshop?
Hej er der nogle der kan (photoshoppe) et billede af en hot der har metallic inde og yder skærme og hvide fælg? :) Håber der er nogle der vil hjælpe mig :D Hilsen Jacob.
Hej er der nogle der kan (photoshoppe) et billede af en hot der har metallic inde og yder skærme og hvide fælg? :) Håber der er nogle der vil hjælpe mig :D Hilsen Jacob.
Skrevet af: ¤ Leonhard-Racing # 47 ¤ t - 29. feb 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Shelf units need fixing to wall 650 kr.
- Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
- IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
- Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
- Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
photoshop