Udskæring af ramme til anlæg {{forumTopicSubject}}
hey..
Jeg har lige fået en 240 watts forstærker(den røde) og to 6x9" 360 watts højttalere hjem..
Jeg skal have skåret en plade, hvad vil i foreslå det skal være, spunplade? eller?
Og jeg kan nok ik få klemt begge to højttalere ned, men så har jeg en 4 " også så jeg sætter en 4" og en 6x)" ned i, og så er spørgsmålet bare...: I almindelige højttalere er der et bass hul så "rungen" kan komme ud og rykke i brystet. skal man så også lave sådan et i pladen? eller skal man lave såkaldte trykkammers-højttalere?? Hvordan får man bedst bass?
Jeg sidder og høre på det indenfor da jeg har en 12 volts transformator.. det spiller skide godt, men der er jo ik bass, klart:P hehe..
-Men hvordan ville i lave pladen?
-skal der stof om pladen?
-Skal der hul i pladen?
-og ville det gå med en lille og en stor højttaler sammen? forvrænger den lille ik lyden??
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 4 Emner: 110 Svar: 190
aug 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 242 Svar: 1.145
jul 2004
Mikkel, du har sådan et bass hul i så jeg lige.. er det godt?
jul 2004
Jeg går igang med at style min scooter nu.. tror den blir remelig fed:P
Syns i jeg skal male den sort, eller beholde den standartblå farve og tage alle klistermærkerne af og så male der hvor der er ridset?
jul 2004
forstår jeg faktisk godt nu du sir det:P der er jo hul midt i bassen,...
Men tusind tak..
forresten.. jeg tror jeg har sprunget 5 sikringer i forstærkeren når jeg har prøvet at sætte den på scooterbatteriet!!!!
Hvordan skal man sætte det på? i hvilken rækkefølge?:/
jul 2004
- + +
Og så batteri: - +
Hver gang jeg sætter plus og minus på batteriet når det sidder på forstærkeren springer de:/
jul 2004
- + +
Og så batteri: - +
Hver gang jeg sætter plus og minus på batteriet når det sidder på forstærkeren springer de:/
jul 2004
Udskæring af ramme til anlæg