{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Fucking lamt! {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle måske ikke købe noget i t-hansen men gjorde det. (Heldigvis sidste gang!)

I lørdags kørte jeg med en ven i t-hansen for at købe et paknings sæt til min suzuki street magic, jeg havde nemlig set det på nettet, og mangler pakningen mellem varioskjold og blok. (Ved godt det ikke har nogen spc. indflydelse på scooteren, men bare for at gøre scooteren mere komplet ang. blokken). Manden spurgte hvilken scooter det var til, og jeg sagde tydeligt (endda 2 gange) at det var til en suzuki street magic. Han gik så ud på lageret og kom tilbage med et paknings sæt. Jeg spurgte så igen om det nu passede på en street magic, og han svarede at det gjorde det.

Så får jeg endelig købt paknings sættet og kører hjem med min ven for at sætte det på.
Jeg tager varioskjoldet af, og finder så ud af at pakningen mellem varioskjold og blok ikke passer. Prøver i noget tid på alle mulige leder og til sidst opdager jeg så at den jo slet ikke er til en street magic. Den passede umuligt med en ssm blok/morini.
Så jeg opgiver og putter så paknings sættet (5 pakninger) i posen med kvitteringer, og sætter varioskjoldet på igen.

Idag kommer jeg så ind i t-hansen for at spørge om det nu var det rigtige paknings sæt jeg havde fået, og det fastslog han det var. Jeg forklarede så at pakningen ikke passede, men han sagde at jeg ikke kunne få pengene igen fordi at jeg havde brudt embelaggen. Så fortalte jeg at jeg havde fået af vide at den skulle passe på suzuki street magic, og den eneste måde man kan finde ud af at den ikke passer er vel og prøve, medmindre man gerne vil til at måle huller osv.

Så sagde han så at han godt kunne se at det var noget rod, men at han ikke kunne give pengene tilbage.
Jeg sagde derefter at de jo havde solgt noget til mig, der ikke var i orden. Det var deres fejl.

Han sagde så at han kunne garantere at de andre (4) pakninger passede. Jeg sagde så at det kun var pakningen mellem varioskjold og blok jeg skulle bruge, men man ikke kunne købe den seperat.

Vi blev ved med at dskutere det lidt mer' , så endte det med at jeg forlod butikken, skuffet over den dårlige service som t-hansen er kendt for, med mit paknings sæt.

Sådan her skal pakningen se ud:
(link fjernet)

Sådan her ser paknings sættet ud fra t-hansen:
http://thansen.dk/product.asp?c=2186035821&n=1706712827&pn=1706714099

Vi kan vidst godt blive enige om at den paknings fra t-hansen ikke passer, og det skal være den pakning fra speedline ikke??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking lamt!
Kommentér på:
Fucking lamt!

Annonce