{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
70 visninger | Oprettet:

Fred599t
Fred599t
Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 25

11 tands elstart istedet for 10 tands? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil spørger om en 11 tands starter bare passer på en hot uden at gøre noget? Har 10 tands i nu der er ved at stå af, og vil gerne have noget stærkere, også fordi jeg har 70cc. Vil skidtet kunne passe og køre uden fusk og modificeringer? Ellers må jeg vente på 10 tands kommer på lager igen

Kommentarer på:  11 tands elstart istedet for 10 tands?
  • #1   7. aug nu har jeg ik forstand på Hot men jeg ved da at jo større tandhjul jo større diremeter med mindre tandhjulet har en anden pict
    (så enten vil der ik være plads til det 11 tands tandhjul på starteren eller os vil tandhjulet ik passe sammen med tandhjulet i motoren)
    hvis du ik ved hvad pict er kan jeg fortælle det er afstanden imellem tænderne på tandhjulet,
    men hvis selve starteren har samme afstand imellem mointerings hullerne kan du så ik bare tage tandhjulet fra din gamle starter og sætte over på den nye starter

• #2   7. aug Det lyder som noget der ikke kommer til at passe sammen... smiley

Få fat i en 10 tands,så er du videre

• Fred599t
    Fred599t Tilmeldt:
    maj 2021

Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #3   7. aug Okay, vil bare vide om nogle havde prøvet det, men det vil jeg skaffe så smiley

• #4   9. aug Der er vist ikke så meget at prøve, diameteren på tandhjulet kan heller ikke være det samme med 11 eller 10 tænder.. Der må være noget der går i spaghetti hvis man prøver.

Kommentér på:
11 tands elstart istedet for 10 tands?

x