{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  VESPA
  • #1   28. sep 2015 De er pisse dyre.

  • #2   28. sep 2015 Det er højest sandsyneligt en 125 eller 150 cc. Rigtig mange køre på dem i de støre byer i holland. Jeg ville prøve prøve at kigge på http://www.marktplaats.nl/ eller ligende. prøv at bruge google.nl til at søge lidt hvis du selv magter at importere

  • #3   28. sep 2015 er der ingen i danmark?

  • #4   28. sep 2015 ikke lige hvad jeg ved af, men tag kontakt til en af de større forhandlere/importøre af scooter/knallert/mc og hør om de eventuelt kan skaffe den hjem. Men vær helt 100% den du ser i den film er altså en mc og den skal du bruge mc kort til.

  • #5   28. sep 2015 De findes i DK og jeg har solgt en for ikke så længe siden, men der er ikke mange og hvis de er i fin stand så koster de kassen.


  • #6   28. sep 2015 Mht import er Italien et oplagt sted at søge, der er der mange af dem men de kan også være dyre dernede da de har kult status efterhånden.

  • #7   28. sep 2015 Danny ja de ældre er sindsygt pebret men synes ikke de nye modeller var så sindsygt dyre i holland igen. Men generalt er motorkøretøjer jo pisse billige der.
    Var det en Vespa fra 70'erne du solgte eller var det en ny model? Og vil du ud med hvad sådan en blev fyret afsted for i DK? Og var den ny eller brugt?


  • #8   28. sep 2015 Den jeg havde var fra først i 80´erne, det var en 150ccm, ikke særlig køn, og den røg for 8500kr.
    Jo ældre de er jo dyrere.
    En fin en af de ældre årgange koster i Italien ca fra 20k og opefter.


  • #9   28. sep 2015 cool ikke mange af de gamle man ser her hjemme mere!
    Det tror jeg gerne. De køre fandme også godt og stabilt når de først er ordenligt instillet.


Kommentér på:
VESPA

Annonce