{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Tjene penge på en hot 50? {{forumTopicSubject}}

Har fundet frem til en hot 50 i grå med hvid tekst på (pgo lotoet) og med de der ''dr big'' fælge (3egers) og den er fra 2014, ikke engang rundet 1000 km endnu, 1 ejer, med bagageboks bagpå og selvfølgelig forsat med garanti. Den står som den lige har forladt butikken og jeg kan få den for kun 6000 kr, afhentet i morgen.

Den på billedet her har jeg ejet, dog en anden hot 50 model, som dog har 6eger fælge (sp modellen) og den havde enten 9 eller 11 måneders garanti endnu (hvis jeg husker rigtigt) og havde kørt noget mere, og den fik jeg 6000 for dengang jeg ejede den, som var tilbage i Februar 2013, altså ca 1½ år siden.

Der medfølger 3 låse ifølge sælger + en hjelm, og hvis den er købt i år 2014 (som vi er i nu) og den kan købes for 6000 kroner med de nævnte ting, bør der vel være penge og lave på den? Det jo ikke en af de billige som jeg plejer og købe, og tjene hurtige penge på, men tror i der findes en køber til sådan en maskine, til måske 7000-7500 kr, med alle de nævnte ting til, såsom hjelm, bagageboks bagpå og 3 låse? smiley

Den på billedet havde kørt lidt over 2200 km smiley


Kommentarer på:  Tjene penge på en hot 50?
  • #1   2. jul 2014 den grå har vel ikke kørt mere ind 845 til 7500

  • #2   2. jul 2014 Du dygtig men nej. Skrev også den havde kørt under 1000 km jo, og kan man tilbyde en hurtig handel så kan mange sælgere være til og snakke med, hvilket han i dette tilfælde var. smiley

    Desuden skal jeg køre den hjem fra København af (du ved jo hvor jeg bor) og så kommer vi meget hurtigere nærmere de 1000 km, og derfor vil den ligge lige under de 1000 km, når jeg eventuelt sætter den til salg smiley


  • #3   2. jul 2014 jamen så er det også den jeg skrev om, har skreve med ham for 15min siden
    ja købt du den smiley
    1000 km er sku ikke meget ,kender du ikke nogen som kan fragte smiley
    er der ikke knop på din bil smiley


  • #4   2. jul 2014 Min egen bil er solgt, men den gamle har på sin vogn. Dog gider jeg ikke betale ham for og få den fragtet hjem, hvis jeg selv kan tage turen hjem på den i det gode vejr. Desuden har han revet taget af skuret og er påbegyndt en renovering af det, så lige nu har han det og bruge sin tid på smiley

    Hvorfor har du da skrevet på annoncen? Du vil jo ikke købe sådan en dyr en smiley


  • #5   2. jul 2014 ok, kan du ikke låne din fars bil smiley

    skrevet på annonce så hvorfor ikke, den er sku ikke dyr såå hvor har du det fra at du troer jeg synes den er for dyr smiley
    man kan da også bytte smiley


  • #6   2. jul 2014 Fordi at du jo sjældent leder efter maskiner i prisleje 5000-10.000 kr, så derfor tvivlede jeg på at du lige mente og skulle have en hot 50 for 7500 kr, for hvorfor skulle du dog det, da du jo aldrig plejer og købe sådan noget, til så mange penge, lige som mig selv smiley

  • #7   2. jul 2014 Jo hvis prisen kommer lang nok ned så joo smiley

    Fik du så en god pris på bilen smiley


  • #8   2. jul 2014 Har opgivet den.
    Den er afmeldt (indregistrering koster 790) og den er IKKE fra 2014, men fra August 2013, og så runder den snart 1000 km, så den skal til 1000 km service som koster 1500 kr.

    1500 for service
    790 for indregistrering
    Købspris på 6000

    6000 + 1500 + 790 = 8290 kr.
    Plus forsikring til 800-900 kr, og så kommer vi op over 9000 kr. Så jeg opgiver den og lader en anden få fornøjelsen, da den jo tilsyneladende ikke er fra 2014 alligevel.


  • #9   3. jul 2014 Det er vist en ganske alm pris for en Hot i den stand.
    Du skal vist finde en som er lidt smådum for at tjene på den.


    mvh


Kommentér på:
Tjene penge på en hot 50?

Annonce