{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Bil anlæg! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har jo en lille fin opel corsa :D. Jeg har overvejet at få nogen bedre højttalere til den da dem der sidder i er lidt slidte og lyder ikke så godt. Kender i noget til dem her og tror i de ville være gode, eller kan i anbefale noget andet der er langt bedre?. jeg håber i kan hjælpe mig tak.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/bilstereo/TSG6912I/pioneer-ts-g-bilhojttaler-16-3-x-23-7-cm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Bil anlæg!

Annonce