{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Hjælp til bygning af højttalere kasse {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er igang med at bygge anlæg til stranden og sådan altsår transportabel anlæg, men er der nogle der har gode råd til bygning af kasse og evt vil det gavne hvis jeg satte det der Basrefleksrør i og evt isolerer med skumgummi? gerne nogle fif eller råd da jeg gerne ville have noget dyb bass også det lød godt! og det skal kører på batteri tjek evt i fotoalbum hvad jeg har , jeg får nogle større højttalere lørdag så det skal spille med fire højttalere håber der er nogle der vil og kan hjælpe gerne links til kasser der er bygget på forhånd tak mvh Patrick

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til bygning af højttalere kasse
  • #1   23. feb 2011 for optimal lyd er det vigtigt at din kasser er 100% tæt over alt undtagen luftslusen self.

køb evnt noget højtaler iso til den. og spartel kassen først

• #2   23. feb 2011 Hvad er højttalere iso`? bær over med mig er ny og ville gerne forsøge og lave et smiley får nemlig nogle fede højttalere lørdag smiley også sagde ham jeg får dem af at kassen skal have isolering også Basrefleksrør også skal den være tæt som du siger smiley

• #3   23. feb 2011 Des længere basrefleksrør des dybere bass. Så vil du have fed dyb bas, så skal du bare købe et 8 meter langt rør. smiley

Nej, men røret er vigtigt medmindre du vil forsøge dig med passive enheder, men det erl idt mere besværligt. For ikke at sige meget mere besværligt. Bare sørg for at røret er langt. Des større diamter des dybere bas, men svagere bas. Des tyndere des mere hård og hurtig bass, men også kraftigere.

I teorien i hvert fald;)

Kommentér på:
Hjælp til bygning af højttalere kasse

Annonce