{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

honda sfx mærkelig {{forumTopicSubject}}

hey sg har en mærkelig sfx en dag da jeg var ude og køre begyndte den at dø lidt ud nogle gange når jeg kørte men kom igen lidt efter det begyndte den at gøre det når jeg kørte over et humbel eler lavede små sving og til sidst begyndte den at dø helt ud bare jeg satte mig på sædet den gjorde det ik når sædet er taget af men en dag slukkede jeg den og kunne derefter ik starte den igen tror selv at sædekassen har ramt ind mod min cdi da hvis jeg rykkede i det kabel der går ud fra min cdi (hvidt kabel med to ledninger ubegrændset cdi) gjorder den det men gjorde det også hvis jeg præssede ned på den hvide ting der sidder på batteriet men nu gnister den men gider ik holdes igang i særlig lang tid og det er hvis det er uden sæde så jeg fatter ik en skid kunne være fedt hvis der var en der lige kunne fortæller mig hvilke farver ledninger nede ved batteriet der skal være der før den starter og køre

tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
honda sfx mærkelig

Annonce