303 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "JEG SÆLGER PUCHEN"
Stjernefælge til Puchen??
Jeg har et projekt kørene med min Puch Maxi. og så ville det jo være rart med nogen stjernefælge dertil. Så jeg vil høre om der er nogen som bor i Nordjylland som sælger sådan nogen fælge?? Jeg ved ...
Jeg har et projekt kørene med min Puch Maxi. og så ville det jo være rart med nogen stjernefælge dertil. Så jeg vil høre om der er nogen som bor i Nordjylland som sælger sådan nogen fælge?? Jeg ved ...
Skrevet af: / / 9310 Vestergaard™ / / - 23. nov 2006
hey alle jeg sælger min puch
hey alle jeg sælger min puch for 2700 den skal væk så hurtig som muligt bringer ikke da vi ingen bil har kig i min profil for oplysninger om puchen der er kommet 2 skader efter de billeder er taget o...
hey alle jeg sælger min puch for 2700 den skal væk så hurtig som muligt bringer ikke da vi ingen bil har kig i min profil for oplysninger om puchen der er kommet 2 skader efter de billeder er taget o...
Skrevet af: W-A-T-S-O-N‹™ ¬ ‹ - 28. dec 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
maj 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 19
maj 2009
maj 2009
der er meget skiftet på den, kig mine billeder og videoe (:
der skal kun laves uden på. hvis den skal blive lækker altså, jeg kan meget godt lide den som den er, hehe.
JEG SÆLGER PUCHEN !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside