{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  monza 3-4 gear motor
  • #1   11. maj 2009 Tjah havde du spurgt i markedet i stedet for at misbrugeforum så havde jeg måske haft en nyrenoveret 4 trins med 5,5hk flagskib, meeen tror bare jeg beholder den.. smiley

• #2   11. maj 2009 hehe men har oprettet en i annoncer men søger en der kan sende så jeg har den senest mandag i næste uge men vil du ik have mere end det jeg vil give for den jeg har 1000 kr

• #3   11. maj 2009 hehe, jo for 1000kr kan du ikke engang få cyllen, hehe..

Men men, har snakket lidt med ham her pr msn, tror ikke denne motor kan fejle det store..
    http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=840611

• #4   11. maj 2009 nå men ham har jeg snakket med men vil have en jeg er 100 % sikker på at den køre

• #5   12. maj 2009 Så skal du nok regne med at du skal ha en større tegnebog frem.

• #6   12. maj 2009 Krogh [MopedArmy] .: Havde du læst reglerne, var du sluppet for at misbruge forummet til at komme med usande argumenter!
    Læs pkt. 8!
    1. Ordentlig opførsel generelt!
    2. Ingen racistiske eller på anden måde stødende kommentarer!
    3. Overholde ScooterGalleri.dk's generelle regler og betingelser!
    4. Reklamer for andre hjemmesider er ikke tilladt!
    5. Kommercielle indlæg er ikke tilladt
    6. Du skal have en Puch monza, grand prix, cobra eller lign.
    7. Der må IKKE laves forumindlæg med andet end Puch og om selve gruppen. Indlæg om andre puch knallerter er også iorden da mekanismen stort set er ens i maskinerne, og nogle gange hænger problemerne sammen. (Hvis der bliver lavet indlæg med andre ting end Puch, bliver indlæget slettet, medlemet bliver ikke smidt ud, kun ved flere gentagelser.)
    8: Forummet må gerne bruges som marked, men kun til Puch dele.. Alle markedsannoncer i forummet som ikke er med Puch vil blive slettet.
    9: Som der står i scootergalleri's generelle regler, skal overskriften sige noget om indlæget, det er derfor strengt forbudt at lave et indlæg, hvor overskfiten lyder: hej, stem og så videre.
    10: Det er STRENG FORBUDT at oprette indlæg hvor man tigger om stemmer til sin knallert, eller tigger om stemmer i sin udfordring. Vi er mange der er meget trætte at folk som opretter et emne hvor overskriften lyder: hej. og der står i forummet: Stem på min knallert.
    Alle indlæg bliver slettet og hvis det gentager sig bliver man smidt ud af gruppen.

Kommentér på:
monza 3-4 gear motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce