{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

STORT PROBLEM! HJÆÆLP! {{forumTopicSubject}}

Halløjsa.
Min SFX er begyndt at opføre sig mærkeligt. jeg havde været ovre hos en kammerat, lige da jeg trillede ind på vores grund var den lige ved at dø, jeg fik liv i den, og kørte så lige en lille tur og da jeg kom tilbage de døde den så. Det var sådan det hele startede.
Efter det har den opført sig mærkeligt, den har svært ved at starte hvor den normalt startede i første hug før, og den drukner vildt nemt, når den har stået i en dag så starter den første gang, men man skal give fuld gas for at holde den i gang, hvis man giver mindre gas så dør den, også er den ikke til at få liv i igen, for så drukner den bare. Jeg har prøvet og skrue på tomgangsskruen for at se om det bare var den der var gået noget galt med, så det skulle stilles om, men det var ikke det.
Har prøvet for at se om det bare var tændrøret der var slidt op og prøvet at skifte det, men det var ikke det.
Inden jeg havde gjordt noget fik jeg den til at køre og stod fint i tomgang, så kørte jeg op på tanken så gik den ud der oppe da den skulle til at stå i tomgang.
Inden jeg skiftede tændrør rendsede jeg det gamle også kunne den ligepludselig godt køre, så fejlede den intet, kunne køre helt fint, da jeg bruger den hver morgen, skulle jeg være sikker på den kørte næste morgen, så jeg kørte mig en lang tur med en kammerat, og da den kørte fint, besluttede jeg mig for at køre hjem, men 50 m. fra mit hjem døde den så.
Og nu vil den slet ikke køre kun stå i tomgang, selv om man giver fuld gas.

Er der nogen der har prøvet det samme?
Snakkede med en jeg kender der tidligere har haft SFX men han er 20 nu og kan ikke huske så meget af det, men hans havde gjordt nogenlunde det samme, og han sagde at det var Chokkeren/benzinregulatoren der var stået af, for så kunne den ikke finde ud af hvornår den skulle give meget og hvornår den skulle give lidt benzin.
Men er der nogen der VED om det er den eller har en klar formodning om hvad det kunne være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STORT PROBLEM! HJÆÆLP!
Kommentér på:
STORT PROBLEM! HJÆÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce