805 visninger
|
Oprettet:
Min jog er væk.... {{forumTopicSubject}}
Min jog er blevet nakket... håber noget har sert den.. det ee r den orange i min profil, og den er nem at kendem, for den har kawasakigrøn stel....
Den er nakket fra ulvevej i esbjerg... håber noget hr set noget.. på forhånd tak...
Ps dusør gives
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Min jog er væk....