{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Aprilia Sonic - nakket - årgang 07 :( {{forumTopicSubject}}

Hey.. Jeg fik desværre stjålet min røde Aprilia Sonic årg. 07, d. 2-10-2008 fra Solrød Gymnasium.
Jeg sad på gymnasiet, og så siger de i højtalerne der er nogen der er i gang med at stjæle en knallert på p-pladsen. Da jeg kommer ud er min Sonic væk. Nogle af mine venner havde set nogle personer med anden etninsk baggrund kører væk på den, så det er altså indvandrere der nok har stjålet den. Det er Solrød Gymnasiun jeg går på, men jeg tror det er nogle fra Ishøj, Hundige eller Havdrup der har stjålet den. Men hvis der nogen der ser den eller noget der lugter lidt af stjålet Sonic, så vil det virkelig være dejligt hvis I gad og give et kald eller på anden måde kontakte mig.
Jeg var selv på sporet af dem på en lånt knallert, men fangede dem aldrig. Fik kun et glimt af dem, hvor de kørte på min og en vens Sonic. Der blev nemlig stjålet to Sonicer fra gymnasiet på samme tid!
Jeg havde bare ønsket mig den knallert i så lang tid og har virkelg gået og nusset om den og passet på den...

Jeg udlover med glæde en dusør på 2000 kr, til den der kan komme med det endegyldige spor der kan føre til fund af knallerten. smiley

--NYT I SAGEN!!--
Jeg har måske fundet et spor på den, der kunne tyde på den er solgt videre her fra denne hjemmeside af. Den jeg har under mistanke er blevet solgt videre fra Vallensbæk af, så det er måske der i omegn der kører en rød Sonic rundt!!
Hvis det i så fald er den, har den åbenbart fået rødt forlygteglas, kickstarteren er igen std., og alle klistermærker er væk undtagen "løven" foran og det ene "aprilia" mærke på siden.
Ellers kig i mi profil og se hvordan den ser ud smiley

Som sagt, jeg udlover endusør til den der kan komme med det endegyldige spor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Aprilia Sonic - nakket - årgang 07 :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce