{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Power luftfilter {{forumTopicSubject}}

Hej alle medlemmer smiley

Her kommer lige lidt hurtig og nem forklaring på hvad du skal huske hvis du vil sætte et power luftfilter på din Ginatco Sport Sprint smiley

Når man vil sætte power luftfilter på sin scooter skal man for det meste altid dyse sin scooter om. Scooteren skal dyses om fordi at scooteren skal kunne tage mere benzin og luft ind når den kører med power luftfilter smiley

Som std sidder der en 85# dyse på Giantco Sprint. Hvis du har pillet skiven på din scooter og vil sætte power luftfilter på vil en dyse 94# passe perfekt! smiley Jeg har selv prøvet det af smiley

Nogle oplever at de sagtens kan kører med power luftfilter uden de behøver at dyse deres scooter om, men mange oplever også at deres scooter simpelthen kører rigtigt dårligt med power luftfilter pga scooreren ikke er blevet dyset op! Inden jeg selv dysede min scooter om fra en std 85# til en 94# dyse formåede jeg at kører knap 100km med power luftfilter og dyse 85# men så kunne den hellere ikke kører med det længere.

Derfor så husk at dyse din scooter om til en dyse 94# når du vil sætte power luftfilter på smiley

Dette link er til en dyse 94# som kan købes for blot 19kr i thasen smiley

http://www.thansen.dk/product.asp?c=2151343145&n=-2116160318&pn=-1939888648

- Kenneth Pedersen

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Power luftfilter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce