{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Nye dele {{forumTopicSubject}}

Hey guys..

nå, jeg skal bruge nogle dele og lidt hjælp.. kunne godt tænke mig at vide hvor de er at finde samt hvor det er billigest/smartest at købe dem.

Skal bruge en Speedodrev til forhjulet samt et kabel (har tsvansens ubrugelige lorte speedo drev som de ikke engang har kabler som passer til .... ret latterligt egentlig.. men viste jeg egentlig godt da jeg købte det, kunne blive et problem)

desuden skal jeg skifte gearskifter kuglerne (eller hvad de nu hedder) for synes ikke mit gear går i hak godt nok .. så de trænger nok smiley

og så er der noget jeg har lad mig høre jeg skal bruge.. aner ikke hvad det skulle hede eller være, måske en skive af en eller anden art.. men min koblings arm som kommer op fra blokken sidder "løst" det vil sige man kan rykke den frem og tilbage et par millimeter, så den har slidt lidt af alu'en af blokken der hvor den sidder eftersom den sidder i spænd op af agten.. og det tvivler jeg på kan være en go ting :S

anyways.. glæder mig til lidt feedback.. desuden hvis der er nogen som har en lille guide til at skilde motoren ad og skifte kuglerne i gearet ville jeg være glad eftersom jeg ikke har gjort det før.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dele
Kommentér på:
Nye dele

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce