181 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Std dyse "RMX"?"
Std dyse rmx?
Hej SG Har en RMX fra 2000 der sidder en std kabu på, men den drukner ved fuld gas. Så ville hører hvad std dyse er til mikuni kabu og hvad mm? Ved ikke om det har nogen betydning men plumben er ...
Hej SG Har en RMX fra 2000 der sidder en std kabu på, men den drukner ved fuld gas. Så ville hører hvad std dyse er til mikuni kabu og hvad mm? Ved ikke om det har nogen betydning men plumben er ...
Skrevet af: Sundsgaard - 10. maj 2013
std dyse rmx
Hej Sg. Jeg har kigget lidt i nogle gamle forumer, men da der er lidt tvivl vil jeg lige være sikker på hva størrelse en std dyse har på rmx. I de andre stod der omkring 66-72 og ikke noget om hvor n...
Hej Sg. Jeg har kigget lidt i nogle gamle forumer, men da der er lidt tvivl vil jeg lige være sikker på hva størrelse en std dyse har på rmx. I de andre stod der omkring 66-72 og ikke noget om hvor n...
Skrevet af: Daniel E - 4. jun 2011
std dyse rmx
hvad er standard dyse i rmx ? og hvad dyse skal der i med powerluft filter og 45 udstødning `? :)
hvad er standard dyse i rmx ? og hvad dyse skal der i med powerluft filter og 45 udstødning `? :)
Skrevet af: Matthias H - 2. jun 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
- Vaske vindueri stuen 205 kr.
- Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
- Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
- Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
- Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 56 Scootere: 5 Emner: 10 Svar: 251
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 53 Svar: 302
jun 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 8 Emner: 35 Svar: 166
Std dyse "RMX"?