{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Anmeldse: Regal Raptor {{forumTopicSubject}}

Indledning:
jeg købte min regal raptor D. 30/8-07 efter jeg mange gange hvade været ude og se den hos min forhandler.
syntes førstehånds intrykket var godt og knallerten kørte da også godt.

Testplatform:
Knallert: Regal Raptor
Motor: licens produceret Honda motor

Vurdering af knallerten iforhold til andre knallerter:
jeg er en knægt der rodder med knallerter og jeg har roddet med alt fra comet , hot50 , samurai , sonic og må indrømme raptor er faktisk meget bedre og rodde med da tingende sidder frit fremme frem for på en scooter skal skjoldes pilles af hver gang. så der må jeg sige endnU et punkt hvor jeg er glad for og køre regal raptor.

Holdbarhed:
Regal raptor er konstrueret med et rørstel hvilket gør knallerten virkelig kan holde til noget men dette er jo egentligt lige meget hvis motoren ikke kan, men det er endnu et punkt som også bare køre selvom sådan en motor er dyr i vedligeholdelse køre den bare smiley

Fejl og mangler:
regal raptor har ligesom hvilken som helst anden knallert fejl og mangler:

Bagdækket: det std. bagdæk med navn regai raptor er faktisk elendigt laver du hårde opbremsning kan du mærke at mellem dæk og vej er en meget lille friktion, selv da dækket var nyt havde det dårlig friktion.

Bagsvinger: bagsvingerne ruster hustigt på dem grunden er simplet fabrikken har valgt ikke og givedem grunder men har påført lakken mens metallet var varmt hvilket er en god ide men og sparer grunderen væk er elendigt :S - så en autolakering af den er på sin rette plads.

Batteriet: de std. kina batterier har det med og sulfatere hvilket er negativt når de gør det efter 1 månedstid dog kan et varta batteri gøre det noget bedre men så længe std. køre så lad det side men varta batteriet er klart nummer 1.

positiveting:

125ccm motor passer på
rørstel
Dimentioner på bremser

Konklution:
Regal raptor er en dejlig knallert men bør kun købes af folk der vil vedligeholde dem for har du kørt i regnvejr skal den pudses , ved og rette op fejl og mangler har man en drømme knallert på højde med en honda dax

karakter: 8 ud af 10

efter ændringer

karakter: 10 ud af 10

Made by BwF


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anmeldse: Regal Raptor
Kommentér på:
Anmeldse: Regal Raptor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce