{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

spritkørsel {{forumTopicSubject}}

Kasper Christensen kørte i nat galt på sin knallert. Efter oplysninger fra politiet skulle han være kørt ind i en lygtepæl med fuld knald, uden hjelm og påvirket af alkohol. Han har brækket en masse knogler bl.a i hovedet, og mistet en masse blod. Han ligger lige nu i koma på rigshospitalets traume center..

Det jeg vil frem til er at der nu er sket så mange uheld hvor der har været knallert indblandet. Man tænker selv det aldrig ville ske for en selv eller venner, men tro mig hvis det endeligt rammer en af dine bedste venner som det har gjort med mig, altså kasper, så er det ikke en sjov følelse..! husk for helvede den latterlige hjelm selvom det ikke ser særlig "fedt" ud eller det tager noget tid at tage den på.. og så lad være at køre når du har drukket smiley Kasper er en af mine venner fra jeg var 6 år gammel og som man står bag efter kan du ikke gøre en skid.. bare håbe på det bedste.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spritkørsel
  • #1   1. mar 2008 =( ja husk hjelmen !! det må også være underligt at miste sin ven lige pludselig, når man jo kan se hans bruger på sg osv.. =(

  • #2   2. mar 2008 der er sket noget lignende med en der hedder [8723] Anders B herinde. måske er der sket flere kvæstelser med ham. han er i live....
    kan ikke fortælle da jeg ikke ved så meget om det.. men han er meget kvæstet.. mener vist kæben er brækket 5 gange, en gang nakken. alle steder i den ene ben eller begge er brækket alle steder. og det samme med en arm eller begge.. er ikk helt sikker på det er sådan det er.. han blev påkørt af en fuld "et eller andet" jeg siger altid polaker men er det ikke. den en anden fra et lorte sted i verden.. han var i koma i ret lang tid. hans næse knogler sad i panden og lægerene troede det havde kottet syns systemet over.. men han kan vist nok se lidt igen nu.. men meget slørret.. og han kommer ikke til at gå før om en 1 eller 2.. hvis ikke mere !.. det virkelig voldsom.. så kør ordentlig gutter.. det kraftedme farligt.. hvis i synes det lyder gay med jeg skriver i skal passe på.. så fuck af og bliv kørt ihjel.. !
    `^^^^^^^^^^ er ikke sikker på det.. men meget af det er rigtigt..

    vi krydser finger ...X...


  • #3   3. mar 2008 www.kasperihjertet.dk

  • #4   4. mar 2008 tak

  • #5   8. mar 2008 fuldt enig .

    Havde også en god ven. for 3 år siden skulle han hjem fra fest.
    Han ville ikke vente de sølle 5 minutter på hans forældre kom og hentede ham, så han kørte hjem selv. Remte så det eneste træ der lige stod i siden af vejen, Brækkede nakken og døde på stede.
    SÅ STOP SPRIT KØRSELS OG HUSK DEN LATTERLIGE HJELM


  • #6   8. mar 2008 smiley

Kommentér på:
spritkørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce