Ekspertråd til 27/01 {{forumTopicSubject}}
Hej igen! Igår blev der klaget over at jeg havde lagt nogle af danskespils råd herind, da jeg ikke selv havde tid til at studere det. Det er selvfølgelig beklageligt! så nu gør jeg det selv. :)'
Jeg starter med 3 Ishockeykampe der bliver spillet i morgen!
158 AAB ISH-SØNDERJ 1
160 HERNING-FR'HAVN 1
162 ODENSE-HVIDOVR 2
Aab - Sønderjyske: Her ser jeg en lille fordel til Aab. Aab har kun tabt en enkel kamp på hjemmebane, ud af de sidste 8. Aab og Sønderjyske har spillet 4 gange mod hinanden i år, de har vundet 2 hver, men jeg har valgt at tro på Aab.
Herning - Frederikshavn: Herning vinder denne her kamp, det skal de simpelthen! Herning er tophold i Albank-ligaen, imens Frederikshavn ligger og roder med Esbjerg om at komme i slutspillet. Herning vinder denne her, sikkert!
Odense - Hvidovre: Odense har været ekstrem dårlige på hjemmebane i år, imens Hvidovre er inde i en god stime. Til odds 2.85 ser jeg en kæmpe værdi i at spille på Hvidovre!
Også til fodbold!
174 MILAN-GEN 0-1 2 3.20
176 UDINESE-INTER 2 1.65
188 MALLORC-ATL.MAD 2 2.35
212 LIVORNO-JUV 1-0 1 1.90
Milan - Genoa: Nu har jeg oddset mod Milan et par gange i år, hvor jeg har haft en del held med det. Milan er rigtige dårlige for tiden, og de eneste de reelt har at spille for er Champions League. Milan har kun vundet en enkel kamp på hjemmebane i år, så ser er meget stor værdi i odds 3.20 på at Genoa mindst henter en uafgjort hjem!
Udinese - Inter: Denne kamp ser jeg kun en vinder i. Inter har ikke tabt endnu i år i Serie A. De var godt nok ude i en hård pokalkamp mod Juventus den anden aften, hvor de spillede 1 mand i undertal i 82 minutter af kampen, men stadigvæk fik hentet en 2-2 hjem! Der er simpelthen klasseforskel på disse to mandskaber.
Mallorca - Atletico Madrid: Nu er der efterhånden ved at være 10 kampe siden at Mallorca har vundet en kamp i Primera Division. Mallorca startede godt, men er gået i stå nu. Atletico Madrid stormer bare derudad i år, og ligger derfor også på en 3. plads i Primera Division. Til odds 2.35 satser jeg på Atletico Madrid.
Livorno - Juventus: Mange af jer undrer jer måske over dette odds, men så langt ved siden af er den heller ikke. Livorno har ikke tabt i 8 kampe, og vundet 5 af dem. Juventus var ude i en meget hård pokalkamp mod Inter i weekenden, så de vil være tilfredse med en uafgjort, og henter da også de fleste af ders point på Delle Alpi. Til odds 1.90 på at Livorno mindst henter uafgjort, skal den næsten spilles.
Fodbolden kan i spille lige på, eller på en 3/4.
Ishockeyen vil jeg anbefale en 2/3.
Held og lykke
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 25 Svar: 276
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 3 Emner: 34 Svar: 651
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 71 Scootere: 27 Emner: 261 Svar: 1.797
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 17 Svar: 204
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 71 Scootere: 27 Emner: 261 Svar: 1.797
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 92 Svar: 1.637
Milan og Juve vinder
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 3 Emner: 34 Svar: 651
Milan skuffede fælt i onsdags ved at tabe i den italienske pokalturnering til et Serie B hold, de kan ikke få det til at hæ´nge sammen. Og Juventus har det meget svært på udebane i år.
Jeg ved ikke med Danmark, jeg håber selvfølgelig! Men oddset er for lavt på Danmark til jeg gider spille på den
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 92 Svar: 1.637
Danmark vinder imorgen. Det er jeg sikker på
Ekspertråd til 27/01
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside