{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

DEM DER VIL VIDE NOGET GODT OM MSN KIG {{forumTopicSubject}}

Hej alle mine kære venner/familiemedlemmer/homies/lovers/bekendte/whatsoever

Bliv venligst ikke chokeret over længden af mailen, thi den rødhårede har rent faktisk noget på hjerte, og efter egen mening noget ret så væsentligt endda. Så læs venligst en dag, hvor du har tid, så du (forhåbentligt) undgår at påføre undertegnede frustrationer.

Nu har jeg et utal af gange modtaget en mail, hvori det påstås, at msn bliver et betalingssted, og at man skal sende denne fantastiske mail videre til 18 for at undgå at betale. For at sige det mildt, er jeg ualmindelig træt af, at min indbakke bliver spammet af sådan noget forbandet sludder. Hvor kreativt den mail end er skruet sammen, så er det ikke desto lidt FOR kreativ, og det vil jeg, på bedste Viborg Katedralskole-vis påvise i det følgende:

1) Lad os starte med mailen selv: Det siges heri, at årsagen til, at MSN lukkes, er, at der er for få navne tilbage (hvilket lyder ret spøjst, men hey, IT-nørd er jeg jo ikke, så lad os godtage den). Herefter henvises til en artikel fra BBC (en ganske pålidelig kilde). Det sjove heri er da, at der i denne artikel hverken står noget om, at mailen skal videresendes til 18 personer, ej heller at der snart ikke er flere navne tilbage. Årsagen til, at der tilsyneladende snart vil blive opkrævet betaling, skal derimod findes i, at det kunne blive en ganske herlig forretning for bagmændene bag foretagenet. Aha. Hvis dette altså er tilfældet, hvilken interesse har disse så i, at så MANGE som muligt UNDGÅR at betale?! I mine øjne virker det i hvert fald ikke som nogen særlig god forretning - men nu går jeg jo heller ikke på handelsskolen, så måske tager jeg fejl...

2) Et andet lille hint i artiklen kan findes, hvis man, som de opmærksomme læsere, jeg forventer, I er, se i datoen. Artiklen er fra 2001! Der står i artiklen at opkrævningen kan introduceres inden for et år... Men så er det måske lidt sært, at den stadig, snart syv år efter, ikke er begyndt... Men igen, måske bare mig, som tænker en anelse for optimistisk!

3) Hvis man så stadig, efter denne yderst krævende læsning, er en smule opmærksom, kunne ens blik muligvis falde ud til højre (? - jeg kan ikke kende forskel på højre og venstre side!) side og se listen over relaterede historier. Her er den aller øverste: Thousands fall for Hotmail prank. Hmm... Mon det kunne have noget at gøre med vores lille historie? Vi kunne da undersøge sagen... Og minsandten! Det hele var slet ikke så seriøst alligevel! Blot rene spekulationer om, hvordan MSN-mændene kunne tjene nemme penge! Og vi stakkels fattigrøve kan ånde lettet op og bruge vores penge på hurtigt internet istedet, så vores Messenger fungerer optimalt.

Altså håber jeg nu på at have overbevist jer, kære venner osv., om at I ikke behøver at frygte for jeres pengepung. Det skal nok gå allesammen! Og hvis I stadig ikke tro mig, så ellers mange tak for venligheden, men jeg ønsker VIRKELIG IKKE at blive en af jeres berømte 18!

Tak for opmærksomheden!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEM DER VIL VIDE NOGET GODT OM MSN KIG
Kommentér på:
DEM DER VIL VIDE NOGET GODT OM MSN KIG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce