Hjælp! problemer! {{forumTopicSubject}}
opsætning:
- 40mm med 3 skyllehuller.
- 40mm stempel.
- 43mm topstykke
- 16mm kabu
- 16mm indsugning
- Proma udst.
- for: 13t bag: 43t.
Fredag (kl. 16)
Jeg havde ikke haft benzin på, så den havde stået stille i en uge. Jeg kørte en tur på den og efter 500 meter ga jeg den fuldgas. den rendte 100 på speedo. den kørte perfekt.
Lørdag (kl. 10)
Jeg stod op næste morgen og skulle i netto. Den startede uden problemer. Men da jeg begyndte at køre kunne den ikke tage omdrejninger. Når jeg gav den gas kom der vilde lyde fra udstødningen (proma). Den kørte 50km/t på toppen. den kørte rigtig dårligt. når den kom op i fart larmede den helt vildt.
Søndag (kl. 1)
Jeg skiftede tændrøret og fandt ud af at det var helt sodet til (vådt). Jeg skiftede tændrøret og jeg skiftede til en std udstødning uden begrændsninger. Så kørte jeg en tur på den. Den rendte nu kun 60 på toppen og man kunne mærke den var ved at tage fat men så døde den og så gav den gas og så døde den. og sådan blev det ved. i alle gearne kunne man mærke den tog fat lighe i starten, men så døde den igen. når man når op i omdrejninger føles det som om den lukker for benzinen og når den er gået 10km/t ned i fart giver den gas igen op til 60 og så går den 10km/t ned igen.
Kan nogle hjælpe mig
okt 2004
Følger: 66 Følgere: 65 Scootere: 27 Emner: 29 Svar: 1.176
apr 2007
Følger: 76 Følgere: 77 Scootere: 8 Emner: 97 Svar: 865
men den har kørt godt lige indtil lørdag
okt 2004
Følger: 66 Følgere: 65 Scootere: 27 Emner: 29 Svar: 1.176
de skal justeres i tændingen meget tit specielt når man kører tunet som du gør...
apr 2007
Følger: 76 Følgere: 77 Scootere: 8 Emner: 97 Svar: 865
maj 2006
Følger: 45 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 17 Svar: 178
Hjælp! problemer!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside